loading...

tehir

دبی تا وقتی که هاروی, در همان شهر کوچک در همان شهر کوچک زندگی می‌کردند. استیفنسون مقصر اصلی در جلسه fema است و بسیاری از آن‌ها در منطقه با چالش‌های گسترده‌ای مواجه هستند. بنیاد خانواده قیصر و بنیاد خا

کورش احمدوند بازدید : 52 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)
همچنان در میان چالش‌های مربوط به مسکن، تیم هاروی مک hit هنوز در حال مبارزه با بازیابی است.

دبی تا وقتی که هاروی, در همان شهر کوچک در همان شهر کوچک زندگی می‌کردند. استیفنسون مقصر اصلی در جلسه fema است و بسیاری از آن‌ها در منطقه با چالش‌های گسترده‌ای مواجه هستند. بنیاد خانواده قیصر و بنیاد خانواده قیصر یک مطالعه را در ماه دسامبر انجام دادند که نتیجه گرفت حدود یک سوم کسانی که در مثلث طلایی زندگی می‌کنند - منطقه‌ای بین دو سو, بندر ارتور و پرتقال, که در آن به دلیل مشکلات مالی و مالی در صدر لیست قرار دارند. " در ناحیه مثلث طلایی, آسیب بسیار قابل‌توجه است و بازیابی به کندی انجام می‌شود. النا مارکز, رئیس و مدیر عامل حوزه سلامت روحانی گفت: " آن‌ها می‌توانند از منابع بیشتری استفاده کنند. " سپس, کمی بیش از یک ماه پیش, fema این زوج را تصویب کرد تا یک یدک‌کش دریافت کنند و آن‌ها فکر می‌کردند که خوش‌شانس هستند. آن‌ها قادر خواهند بود خانه خود را بازسازی کنند در حالی که در خانه‌های موقت زندگی می‌کنند که مسکن موقت - لطفی برای اکثر افراد این منطقه جنگ‌زده - تنها یک شکست بزرگ بوده‌است. استیفنسون گفت: " ما این تریلر سه خوابه را در وسط جایی که خانه ما قصد رفتن دارد, پارک کردیم. "

بنا به گفته هاروی, دو تیم فوتبال دبیرستان تگزاس برخورد کردند و به او گفته شده‌بود که به آن‌ها یک تریلر کوچک‌تر داده می‌شود و قطعاً آن‌ها را در بالای بنیاد مورد نظر خود نمی‌خواهند. در حال حاضر آن‌ها نمی‌خواهند به این دلیل حرکت کنند زیرا به یدک‌کش نیاز دارند تا قبل از این که بتوانند حرکت کنند یا قبل از اینکه بتوانند شروع به حرکت به سمت غرب در خطوط ارتباطی شرق بزرگراه میان ایالتی کنند, کنند. او حتی از شوهرش پرسید که آیا سازه می‌تواند به کسی دیگر نیاز داشته باشد - چیزی که آن‌ها بتوانند شروع به تلاش برای متوقف‌کردن حرکت تریلر کنند. استیفنسون گفت: " ما با شش نفر در fema صحبت کرده‌ایم و می‌خواهیم آن را منتقل کنیم. " " درک ما این است که وقتی یدک‌کش شما قطع شود, آن‌ها حالت خود را می‌بندند. سه‌تا از آن‌ها خط ویژه fema را به من داده‌اند, اما تعداد آن‌ها قطع شده‌است و دیگر جواب نمی‌دهد. " در حالی که پرونده استیفنسون تا حدودی منحصر به فرد است, اختلال مداوم در زندگی او نه - نه تشویش او با fema. کمک از سوی دولت فدرال احساس می‌کند که این مشکلی است که بسیاری از مردم را در سواحل تگزاس و در مثلث طلایی, منطقه‌ای در شرق شهرستان هریس نام برد که از اوایل قرن بیستم میلادی به دست آمد. ۲۰ درصد دیگر می‌گویند که زندگی آن‌ها تا حدودی مختل شده‌است. مارکس می‌گوید: " در حال حاضر در آنجا شهرهای چادری وجود دارند. " واقعاً رفتن کند. ما نمی‌دانیم چرا. ما گمان می‌کنیم که این کار باید با مناطق کم‌تر مقاوم یا زیرساخت منطقه‌ای انجام شود. " تقریباً نیمی از شهروندان مبتلا به هاروی در این بخش از تگزاس به درخواست کمک برای کمک به فاجعه نیاز دارند.

براساس مطالعه ماه دسامبر، آن‌ها به تعمیر خسارات خانه‌های خود کمک می‌کنند. هنوز دیگران در یافتن یک خانه دائمی مقرون‌به‌صرفه یا مسکن موقت هنوز فراتر از reach.Gold هستند و ساکنین مثلث که تحت‌تاثیر طوفان Harvey قرار دارند، پس از طوفان به تجربه بیشتر در بازیابی خود پس از طوفان ادامه می‌دهند. به گفته بکی ایمز، شهردار small در حدود ۶ مایلی غرب رز City.The boil و مطالعه KFF دریافتند که ۴۷ درصد از کسانی که در مثلث طلایی زندگی می‌کنند گفته‌اند که Harvey برای سلامت روانی آن‌ها تاثیر منفی داشته‌است. مارک گفت: " مردم باید بین پرداخت اجاره، حمل و نقل، غذا، خرید غذا، خرید غذا، خرید غذا، خرید غذا، خرید غذا، خرید غذا، خرید غذا، خرید غذا و رفتن به پزشک انتخاب کنند. ۶، ۲۰۱۷۰۴: ۴۰ وقتی که دومین ریزش زمین خود را انجام داد، هاروی essentially Beaumont، شهری از ۱۱۸،۰۰۰، را به یک جزیره تبدیل کرد. در میان این آشوب، کمبود گسترده آب مقامات را وادار به تخلیه پناه‌گاه‌ها از ساکنان محلی کرد. مردم هنوز با این خاطره مخالفت می‌کنند، Ames said.It خبر بدی نیست، however.That چهار ماه پیش بود، و من هستم.

es گفت که در حالی که ساکنان haven't طوفان را فراموش کرده‌اند , Beaumont تا حد زیادی از آنچه که پشت سر گذاشته شده‌است , به دست آمده‌است . این شهر آخرین دوره of را به پایان رساند , او added.Luck بود , شهر او قبل از رسیدن هاروی از نظر مالی تامین مالی شده بود . در روز 31 ماه اوت , ایمز با اشاره به پورت آرتور و اورنج در ایالت تگزاس گفت : " تعداد زیادی از شهره‌ای کوچک‌تر در اطراف Beaumont وجود دارند که بیشتر مورد حمله قرار گرفتند و منابع زیادی به عنوان شهر of ندارند . " طبق گزارش ماه دسامبر , اما کنگره و رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در واکنش به این طوفان به عنوان " ضعیف " یا " ضعیف " عمل نکردند , اما کنگره و رئیس‌جمهور ترامپ در واکنش به آنچه که رهبر در نهایت به او کمک می‌کند تا به خانه برسد , نشان نداد که دولت ترامپ یک کار " عادلانه " یا " ضعیف " انجام داده‌است . استیفنسون


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 1,667
  • بازدید کلی : 4,475