loading...

tehir

پنج صبح در هفته ، جسی لوک از رختخواب خارج می شود ، موهای خود را انجام می دهد و کت و شلوار و کراوات می گذارد. این روال معمولی او قبل از رفتن به محل کار است. پوشیدن لباس مردانه باعث می شود احساس قدرت شو

کورش احمدوند بازدید : 71 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)
متخصصان جنسیت گرا به دنبال مشاغلی هستند که مناسب هستند

پنج صبح در هفته ، جسی لوک از رختخواب خارج می شود ، موهای خود را انجام می دهد و کت و شلوار و کراوات می گذارد. این روال معمولی او قبل از رفتن به محل کار است. پوشیدن لباس مردانه باعث می شود احساس قدرت شود. "وقتی این لباس ها را می پوشم ، احساس می کنم بسیار با اعتماد به نفس هستم و فقط عالی به نظر می رسم. به آینه نگاه می کنم. من به سمت چپ می چرخم ، به راست می چرخم. "لوک به NBC OUT گفت. این 33 ساله یک متخصص ارشد مدیریت پروژه برای یک شرکت بزرگ مالی در نیوجرسی است. او به عنوان عدم تطابق جنسیتی شناخته می شود و تقریباً هر روز از زمان شروع کار خود بیش از 10 سال پیش کت و شلوار و کراوات پوشیده است. او هنجارهای جنسیتی را در صنعتی به چالش می کشد که کمتر کسی جرات آن را دارد. جسی لوک یک حرفه ای است که در صنعت خدمات مالی فعالیت می کند. کارینا رومانو / Love Me Do PhotographyLueck فرهنگ شرکت خود را "بسیار فراگیر" خواند. اما اوضاع همیشه برای او آسان نیست. در من. من آنها را مبهوت کرده ام و فکر می کنم که وارد حمام اشتباه شده اند. "Lueck گفت: اگرچه افراد بیشتری مانند Lueck در محل کار پذیرش می کنند ، این مورد برای همه نیست. براساس جدیدترین بررسی تبعیض آمیز ملی ترنسجندر ، 90 درصد افراد تراریخته و غیر هماهنگ جنسیت از تجربیات منفی در محل کار خبر داده اند یا گفته اند که برای جلوگیری از تبعیض یا بدرفتاری اقداماتی را برای مخفی کردن افراد خود انجام داده اند. هیچ قانون فدرال وجود ندارد که صریحاً محافظت کند LGBTQ و افراد غیر هماهنگ جنسیتی از تبعیض در محل کار ، اما شرکت های بیشتر و بیشتری در حال شروع اقدامات برای اطمینان از سیاست های موجود برای محافظت از آنها هستند. براساس کمپین حقوق بشر ، حدود 75 درصد از شرکت های Fortune 500 اکنون هویت جنسیتی را در سیاست های عدم تبعیض خود درج می کنند. "این کمک می کند تا [شرکت ها] افراد خوبی را جذب کنند

اریکا میگویل , یک systems 23 ساله که a el است , برای اولین مصاحبه خود در یک شرکت مالی بزرگ که قبلا کار می‌کرد , کت و شلوار مردانه پوشیده بود , گفت : " درست به این دلیل که این سیاست‌ها به معنای نه دور مصاحبه هستند , و من یک دور دیدم که مصاحبه‌کننده فکر می‌کرد من یک مرد هستم . پس از آن ما دوباره به سراغ resume رفتیم و او از اینکه من یک زن بودم شوکه شده بود . او احساس کرد که باید لباس زنانه بیشتری بپوشد و سعی کند با فرهنگ محافظه‌کار شرکت تناسب داشته باشد , من به نوعی متوجه شدم که باید کمی بیشتر احساس امنیت کنم . او گفت : " من مجبور نبودم کاملا مردانگی ام را رها کنم , اما باید آن را اهلی کنم . " او گفت : " من مجبور بودم آن را اهلی کنم . " او در این شرکت ناراضی بود و کم‌تر از یک سال آنجا را ترک کرد . بنا به گفته مایکل کوهن , یک وکیل استخدام مستقر در فیلادلفیا , او اکنون در حال کار کردن در یک شروع کوچک است و گفت که فرهنگ بازتر باعث می‌شود احساس راحتی کند که هر چیزی که او می‌بیند احساس راحتی کند . کوهن گفت : " ما باید از بالا شروع کنیم , " کوهن گفت : " این پیام به نیروی کار ارتباط دارد [ که ] این ارزش‌های هسته‌ای مهم هستند [ و ] کاملا برای موفقیت سازمان اهمیت دارد

- Jacobs بهداشت عمومی جامعه Lorde en , , یک روان‌پزشک بر پایه شهر نیویورک که ضمیر binary " آن‌ها " و " آن‌ها " را ترجیح می‌دهد , تغییر جنسیت داده می‌شود . جیکوبز از مرد به زن در دهه 20 خود منتقل شد . در سن 40 سالگی , جیکوبز آن را به عنوان جنس مذکر یا genderqueer تشخیص می‌دهد و در لباس‌های مردانه احساس راحتی می‌کند . جیکوبز " برای یک سازمان خدمات اجتماعی بزرگ کار می‌کرد و نگاه‌های عجیب و غریبی را به یاد می‌آورد که آن‌ها از همکاران خود دریافت می‌کردند و آن‌ها شروع به پوشیدن کت و شلوار و ارتباط با کار می‌کردند . من فشار را حس کردم که خود را با آن تطبیق دهم . جیکوبز می‌گوید : " من به این شغل نیاز داشتم و می‌خواستم پذیرفته شوم " . جیکوبز " در حال حاضر فعالیت‌های خصوصی شخصی خود را دارد و رئیس هیات‌مدیره مرکز بهداشت جامعه callen - Lorde است و من احساس آزادی می‌کنم که خودم باشم . احساس راحتی بیشتری می‌کنم . من در تجربه روزانه خود احساس آرامش بیشتری می‌کنم , چه من در کار هستم یا نه . " او همچنین گفت که نسل‌های جوان به شیوه‌های مختلف ابراز هویت جنسیتی استقبال می‌کنند و گفتند که به احتمال زیاد سازمان‌ها را تشویق خواهد کرد


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 119
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 1,675
  • بازدید کلی : 4,483